Проблема, над якою працюють педагоги, методисти, науковці – як навчити дітей. Наша мета – зробити з них хороших спеціалістів своєї справи, розвинути в них вроджені здібності, нахили, створити резонанс їхніх мрій, і при цьому всьому виховати в них людину. То ж як навити дітей? Ми навчаєм, і завжди навчали. І з них стали сучасні педагоги, науковці, міністри. Мерседес 1905 року випуску був досягненням людства. Проте на початку ХХІ – це примітив. Чому? Тому що інженери не зупинилися, а шукали нових і новітніх технологій, хотіли кращого, досконалішого. Так і в освіті. Ми можемо добре навчати наших дітей. Але ми можемо їх навчити краще. Бажання кращого – локомотив освіти, причина її удосконалення, пошуку нових технологій, методів і форм навчання школярів. Саме це постійно оновлює школу, модернізує процес навчання, відкриває двері для новизни в освітній діяльності. Саме бажання кращого.